Школа — це життєвий простір дитини; тут вона не просто готується до життя, а живе. Тому виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і педагогами, школою і родиною, керуючись ідеями самоцінності дитинства, демократичного діалогу між поколіннями.
Діяльність педагогічного колективу спрямована на:
формування здорової «психічно, фізично, морально», конкурентно спроможної, соціально адаптованої особистості школяра з розвинутою потребою до самореалізації і самовдосконалення.
НАПРЯМКИ ВИХОВАННЯ:
ØПатріотичне
Ø Правове
ØМоральне
Ø Художньо-естетичне
Ø Трудове
Ø Фізичне
ØЕкологічне,
ØПревентивне
Зміст системи виховання учнів як у процесі навчання на уроці, так і класних або загальношкільних заходах реалізується через напрямки роботи:
Øнавчально - пізнавальний
Øкультурно -освітній
Øсуспільно - патріотичний
Ø естетичний
Øфізкультурно - оздоровчий
Øморально- правововий
Øлекційно - освітній
Øрозвиток самоврядування
Структура учнівського самоврядування у школі