Школа — це життєвий простір дитини; тут вона не просто готується до життя, а живе. Тому виховна робота планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і педагогами, школою і родиною, керуючись ідеями самоцінності дитинства, демократичного діалогу між поколіннями.

Діяльність  педагогічного колективу  спрямована на:

формування здорової «психічно, фізично, морально», конкурентно спроможної, соціально адаптованої особистості школяра з розвинутою потребою до самореалізації і самовдосконалення.

НАПРЯМКИ ВИХОВАННЯ:

ØПатріотичне

Ø Правове

ØМоральне

Ø Художньо-естетичне

Ø Трудове

Ø Фізичне

ØЕкологічне,

ØПревентивне

Зміст системи виховання учнів як у процесі навчання на уроці, так і класних або загальношкільних заходах реалізується через напрямки роботи:

Øнавчально - пізнавальний

Øкультурно -освітній

Øсуспільно - патріотичний

Ø естетичний

Øфізкультурно - оздоровчий

Øморально- правововий

Øлекційно - освітній

Øрозвиток самоврядування 

Структура учнівського самоврядування у школі