Правила поведінки здобувачів освіти ЗЗСО №100

1) Згідно з Конституцією України ст.184 «Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов'язків щодо виховання дітей» (докладніше: http://uazakon.ru/uk/184/default.htm), Закону України «Про освіту» ст.55 «Права та обов’язки батьків здобувачів освіти» (докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_osvitu/statja-55.htm) діти відвідують школу та здобувають знання (відповідальність за виконання несуть батьки учня або особи, що їх заміняють).

2)  За першим дзвоником на урок здобувачі освіти займають свої місця за партами і готують усе необхідне для освітнього процесу.

3)  Вхід здобувачів освіти до класу після другого дзвоника допускається лише з дозволу чергового адміністратора.

4) Здобувачі освіти ЗЗСО №100 не пропускають уроки без поважних причин.

5) Відповідно до Статуту школи здобувачі освіти ЗЗСО №100 приходять до школи охайними, чистими, у випрасуваній одежі ділового стилю, вичищеному взутті:

- на уроки фізичної культури чи заняття спортивних секцій здобувачі освіти - у спортивному одязі, у змінному спортивному взутті;

- на уроки хімії, обслуговуючої і технічної праці - у спецодязі;

- на уроках хореографії – біла футболка, шорти (хлопці), спідниця (дівчата), чешки.

6) У школі здобувачі освіти поводять себе чемно, виконують моральні та етичні правила поведінки. Спілкування зі старшими, однолітками має бути виваженим, привітним і доброзичливим. Здобувач освіти не повинен допускати принизливі й образливі вислови, провокувати словами або діями учасників освітнього процесу, вживати ненормовану лексику тощо.

7) Кожен здобувач освіти відповідає за чистоту й порядок, збереження свого робочого місця в кабінеті, майстернях, інших приміщеннях школи. У разі пошкодження шкільного майна ремонт (відшкодування) здійснюється за рахунок батьків здобувача освіти.

8) Користуватися мобільними телефонами під час уроку дозволяється лише з метою навчання.

9) Здобувачі освіти, які пропустили навчальні заняття, надають документ, що засвідчує про причини відсутності на уроках (довідка від лікаря, заява від батьків на ім’я директора школи (напередодні відсутності), офіційні листи від спортивних і позашкільних установ, організацій).

10) Кожен здобувачів особисто несе відповідальність за збереження свого здоров’я, дотримується правил безпеки та життєдіяльності під час навчальних занять, перерв, позаурочних заходів.

11) Поведінка здобувачів освіти під час перерви:

- особливо уважними треба бути під час руху сходами; при пересуванні слід триматися правого боку.

- забороняється бігати сходами, штовхати одне одного, створювати конфліктні ситуації, використовувати непристойні вирази і жести.

-заборонено під час руху коридорами вживати їжу, напої, штовхатися, розмахувати руками, галасувати; вживання їжі дозволяється тільки у шкільній їдальні.

12) Усі здобувачі освіти дбайливо ставляться до шкiльного майна. Підручники школяра повинні бути підписані користувачем, мають бути акуратно обгорнуті. У них не можна загинати сторінки, робити підкреслення, виривати сторінки та інше псування, втрата підручника відшкодовується згідно з нормативними документами (Інструкції №1686 від 02.12.2013 року. Наказ МОН України №1686 від 02.12.2013 р., Правила користування бібліотекою Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №100, Наказ №326 від 06.09.2019 р.).

13) Здобувачі освіти школи оберігають і піклуються про зелені насадження, як в школі, так і на пришкільній ділянці.

14) Забороняється приносити до школи вогнепальну, холодну зброю, вибухонебезпечні речовини, алкогольні та тютюнові вироби, наркотичні засоби, порнографічну продукцію.

15) Кожен здобувач освіти турбується про власні речі. Адміністрація не несе відповідальність за збереження коштовних речей та цінних предметів.

16) Кожен здобувач освіти турбується про власні речі. Адміністрація не несе відповідальність за збереження коштовних речей та цінних предметів.

17) Пам’ятаємо: «Ми різні – і це багатство. Ми разом – і це наша сила».


ЯК ЗНАЙТИ СВІЙ ПРИХОВАНИЙ ТАЛАНТ?

Запитання «Які у мене таланти?» часто вводить людину в ступор. Мабуть тому, що ми думаємо, що талант - це обов'язково якісь геніальні здібності. А ще й тому, що нам дійсно складно усвідомити свої сильні якості. Про те, як самостійно виявити свої приховані таланти читай далі. Мова піде про шість явних ознак, за якими ви зможете визначити свої таланти.

ü 1 ознака - що вам легко дається.

Талант - це не якісь видатні здібності, якими володіють тільки генії. Перш за все, талант пов'язаний з тим, що людина може робити без особливих зусиль, як би «само собою» і часто навіть без попереднього навчання. Наприклад, кожному з вас в школі якийсь предмет дається легше інших. Але таланти не обов'язково пов'язані з певними областями знань. Це можуть бути якісь якості (талант ладнати з людьми, домовлятися), вміння (талант створювати стильні образи), фізичні дані (талант швидко бігати). Що вам робите найлегше - в тому ви і талановиті!

ü2 ознака - що вам найбільше хочеться робити.

Те, що по-справжньому вас захоплює. Те, що надихає і змушує щодня вставати з ліжка з посмішкою і займатися цією справою. Багато занять нам подобаються, але тільки талант захоплює нас по-справжньому. Класно, коли ви робите те, що любите і любите те, що робите. І будь-яка професія може бути такою, приносити вам не тільки задоволення, але і успіх, і гроші.

ü 3 ознака - чому ви охоче вчитеся.

Хоча талант може проявитися буквально на порожньому місці, без спеціальної підготовки і попереднього навчання, щоб розвивати його, ви завжди будете шукати будь-які можливості – ходити на додаткові заняття, читати книги по темі, вчитися у майстрів своєї справи. Причому навчання теж буде даватися дуже легко. І це чудово! Адже набагато продуктивніше розвивати те, в чому ви талановиті, ніж намагатися навчитися тому, до чого у вас немає здібностей.

ü 4 ознака - що ви могли б робити навіть без винагороди.

Багато чого в житті людиною робиться виключно заради грошей. Наприклад, заради грошей вона ходить на нецікаву роботу і витрачає на неї третину свого життя. А талант говорить людині «для мене винагорода не має значення, мені потрібна моя реалізація». Вам просто подобається це робити і все. Це те, що «для душі».

ü 5 ознака - чим ви допомагаєте іншим.

До нас найчастіше звертаються за допомогою з тих питань, в яких ми по-справжньому сильні. Наприклад, кращий «кресляр» робить за всіх креслення, кращий «математик» вирішує всім завдання, а кращий «біолог» збирає для інших гербарії. Люди звертаються до нас за порадою і допомогою в тому, що у нас виходить найкраще.

ü 6 ознака - про що ви мрієте.

Відомий філософ Річард Бах писав: «Жодне бажання не дається тобі окремо від сили, що дозволяє його здійснити». Людина просто фізично не може мріяти про золоту олімпійську медаль, якщо у неї немає необхідних даних, щоб отримати її, а мрія стати актором не прийде в голову тому, хто не має відповідних здібностей, і т.п. У самих наших мріях приховані наші таланти, навіть яко ми їх поки не розкрили.

Таким чином, щоб зрозуміти, в чому ви талановиті, необхідно проаналізувати, що вам легше за все дається, що вас надихає, чому вам цікаво вчитися, про що мрієте, за якими послугами до вас частіше звертаються інші люди. Знання своїх талантів допомагають в процесі пошуку себе і реалізації свого покликання, вони дають орієнтири куди необхідно рухатися.

 

Тож розкривайте свої таланти, розвивайте їх і рухайтеся назустріч омріяному майбутньому!

 

 



Про організацію освітнього процесу за технологіями дистанційного навчання можна дізнатися на сайті школи у вкладці "Освітній процес за технологіями дистанційного навчання"